Seattle

Sitter nu i Emmas rum i Seattle. Mangolia, heter det där hon bor. Jättemysigt är det här. Hon hämtade mig på flyget vid halv tio så då drog vi in til Downtown som var jättevackert och supermys och dör traskade vi runt, käkade frulle, drack kaffe ca 15 gånger på Starbucks. Besökte fishers market och det första Starbucks EVER. Det var coolt.
Det roligaste var när vi planerade dagen lite och Emma sa: Ja, du är ju lite av en nörd så jag tänkte att vi kunde gå till biblioteket här. Detta stämmer ju så jag sken upp som en sol och biblioteket i fråga hade 10 våningar och alla böcker. Vi spenderade myyyycket tid där inne. Emma tyckte det var superkul, såklart.
Har träffat hennes familj också som är jätteroliga och barnen är så söta så. Har just duschat nu och ska göra mig iordning litegrann. Ska dra iväg och träffa lite av Emmas kompisar. Det är så roligt att äntligen få träffa Emma igen! Wohoo.
Imorgon står brunch med Emmas familj på schemat och sedan ett au pairmöte och sedan vet man aldrig vad som händer. Jag har det i alla fall jättebra här och njuter av dagarna  :)
Så, nu vet ni att jag överlevde flygresan.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0