Present

Glömde säga att jag fick ett presentkort av familjen. En timmes "swedish massage" hos en massör :) Och en nagelmanikyr. M sa att hon inte ville köpa nån pryl till mig eftersom att jag, såklart, inte skulle få plats med något mer i väskan. Barnen kom in efter att jag duschat och sa: "We have a present for yoooou... We will miss you so much and we love you". Så gav de mig presentkortet i ett jäääättefint paket. GASH. De är så söta att jag får ont i hjärtat vid tanken på att jag ska lämna dom snart.

På tal om att jag inte får plats med något mer i väskan... jag kunde inte hålla mig från att köpa ett par jeans idag när jag och M drog iväg på en shoppingrunda. Helt rätt av mig, tycker jag. Väskan håller inte med. Skiter man väl i.

Om 6 timmar åker jag till flygplatsen och flyger iväg till Seattle och Emma. Är jag glad? JAAA. Jag ser fram emot det jättemycket. Kommer hem på tisdag så vi hörs då. Puss och kram från en numer icke-au pair.. :( 


Mitt presentkort. Ser fram emot en hel timmes skön massage, kan jag erkänna.


Kommentarer
Postat av: Anne

hoppas dina sista dagar blir tokbra. här hemma saknar jag dig som aldrig förr! snart är du skitnära mig. jag är gladare än gladast! njut nu, hoppas att du får det bra hos Emma. Jag älskar dig!!

2009-11-14 @ 10:35:21
URL: http://jornelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0