Igen?

Idag  när jag körde runt i min dickheadbil så hörde jag en ny låt. Eller ja, ny låt kan jag inte kalla det heller då originalet har funnits ute sen, typ, 2001 och lanserats i så många olika versioner att förmodligen Mr. Mraz himself har glömt vilken som var den första. Jag talar förstås om I'm yours. Låten som ingen kan ha missat. Alla måste ha hört den och de flesta kan sjunga med i åtminstone hälften av låten. Varje år, i runda slängar, så kommer en ny version av Jason Mraz's la-la-lallande dänga ut. Uppmixad, långsammare, ett eller två ord är utbytta och ändrade i texten.

Jag hörde den nyaste, och hittills mest annorlunda, versionen (antar jag) på 97.1 AMP Radio, "LA's new hit music channel" (det sitter som gjutet i skallen på mig). Det är Lil' Wayne, Jah Cure och Jason Mraz. De två förstnämnda rappar om någon fet unge och kärlek emellan Jasons välkända verser. I. Won't. He-si-tate. No. More. I am yoooours.

FATTA, vad mycket pengar han säkert tjänar på den där låten och han behöver inte ens lyfta ett  finger. Samma låt. År efter år. Vissa har tur.  Här är låten :






Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0