Halloween

Sådär, nu har jag tid. Min Halloween var grym! Börjar med det.

Dagen spenderades först med Ambers familj där vi skar ut pumpor och gjorde häftiga ansikten. Det blir något jag tar med mig hem, grejen alltså.. inte pumpan. Det var skitkul! Gjorde det även med familjen förra veckan och det är ju helt klart en hit, alltså.

Sedan hem, duscha och klä ut mig inför det första partyt som jag skulle på tillsammans med familjen. Det fick bli en barnanpassad kostym i form av en katt. Jäkligt gulligt, om jag får säga det själv. Vi åkte till M och J's vänner där det var massa familjer = massa barn. Det var så roligt att se att alla går in hundra procent för det här med utklädnad och sådär. Alla barn var utspökade och jättesöta. Fast min Jillian var den vackraste lilla prinsessan, såklart ♥

Vi åt litegrann, kvinnan i huset var kock så som ni kan förstå så var det deliciouuuus! Efter en gormetmåltid så var jag tvungen att dra mig till Amber igen för förfest och en andra utklädnad. Jag fick låna M's kostym som hon hade förra året. En sjuksköterskekostym. Spännande, tänker ni. Mja, det var det. Vi gjorde oss iordning, Amber var cowgirl, och tog några drinkar (jag) och sedan åkte vi och hämtade upp lite folk som skulle med oss till kvällens destination; West Hollywood.

Ja, när vi kom dit var det tiotusentals människor. Överallt. Det kryllade. De har en stor gayparad där på Halloween men den lyckades vi missa.. förstår inte hur vi lyckades med det. Hur som helst, det var asmånga transor och så jäkla häftiga, roliga och läskiga utklädnades och jag slutade som aldrig glo på folk. Folk slutade aldrig glo på mig heller.. det var lite läskigt. Den läääskigaste kostym hade en snubbe som var utklädd till han gubben från Halloween (har aldrig sett de filmerna). Han stod liksom på sidan och bara tittade på folk. Han var seriöst minst två meter lång och en sån jäkla läskig mask hade han på sig. Jag och Camilla var tvungna att ta bild och när vi gick där ifrån sa Camilla glatt: Thanks Mike Myers (eller vad han nu heter). Jag bugade lite skrämt och sa: thanks sir... please don't kill me.. please. Jag var livrädd, tammefan.

Vi gick på olika barer och träffade massa roligt folk och allt var liksom perfa. Träffade även på två skåningar helt random sådär. Ja, det var galet och roligt och massa underbara skratt och massa tok. TOKROLIGT, helt enkelt.
Somnade utslagen vid fem, eller så. Ja, det var lyckat helt enkelt.

Bilder;


Beautiful princess :)


Utklädda familjen



Ser ni vem J är?


Outfit nr.2. Ja, Amber är fan skitkort!



Haha, sån skojsig grej.

Pallar inga mer bilder här, resten finns på fejjan. Det var iaf sjukt roligt! Kanske åker tillbaka till nästa Halloween?
Jag la fram förslaget till min syster. Vet ni vad hon sa? Mäh, då är jag 18! Då måste vi ju gå på tranan.  Man bah: Aaaah, juste. Fan hellre tranan i Bollan är Hollywood, liksom. LÄTT!  Malan, alltså. Hon är rolig hon.

Nu ska jag ladda upp bilder på facebook och hoppas att det inte är f*ckat.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vad fina ALLIHOPA var! Roliga bilder!

2009-11-05 @ 15:32:08
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: kungen

rödblå glömmar men aldrig. vi myste på då du. ska vi göra i vinter med tycker jag :D malin e kul hon, hahah ;)

2009-11-05 @ 16:47:14
URL: http://jornelind.blogg.se/
Postat av: Syster

hahah men vafan ;)

2009-11-05 @ 16:48:05
Postat av: Daniel

wow, värsta stripshow la outfits! :)

2009-11-05 @ 21:06:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

wow, värsta stripshow la outfits! :)

2009-11-05 @ 21:06:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0