Fredag den trettonde

Min sista dag som au pair. Kan inte ens beskriva hur det känns. Omöjligt.

Idag var farmors begravning, känns hårt att jag missade den. Men jag är säker på att den var fin och värdig min underbara lilla farmor ♥ Det gör fortfarande ont.

Jag har haft en bra förmiddag med Jillian. Vi lekte lite imorse. Sen drog vi till Barnes & Noble där jag tänkte köpa en jävla tårtbok till Elin men allt jag hittade var typ mästervärkstårtor som bara mästerkockar kan göra. Och så vitt jag vet så är inte Elin nån mästerkock. Höhö. Jag hittade dock en bok till mig själv. En parodi till Twilight. Nightlight, hette den. Verkade asrolig. Sen fick Jillian en muffins så satt hon och smaskade på den. Sen blev det McDonalds efter vi hämtade upp Jonah och nu tar båda naps. Typ. Sista dagen. Sista, sista dagen.

Imorgon åker jag till Seattle. Det ska blir otroligt roligt, tycker jag. Otrooooligt roligt.
Nu ska jag göra nåt vettigt. Vika tvätt för sista gången här, kanske? Ja, så får det bli.
Adjöks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0