Ett år och tre dagar

Så länge har jag varit här nu. Änterä sjukt? Jag ska skriva en sammanfattning om mitt år när jag har tid och ork. Det har varit ett grymt år och jag råder alla till att åka till Los Angeles. Sååå roligt har jag haft här. Obeskrivligt. Hemma i Sverige kommer jag bli den som säger: "När jag var i USA.....". HAHA, kommer ni stå ut med det?

Kom precis hem efter en liten träff med Camilla. Vi drack kaffe och tjötade. Skräll på den. Det var oerhört trevligt. Nu ska jag lägga mig. Har sista dagen med barnen imorgon :( Dom ska få både McDonalds och glass. Så att dom har bra minnen av mig när jag åker, hehe. Jonah är jätteledsen över att jag ska åka. M berättade att han hade sagt, i bilen på väg till skolan, helt random : "I'm gonna miss Anna soooo much when she goes back to Sweden.. can we go there too?" Han har sina goa stunder.. jag kommer, trots allt skitsnack, sakna honom också. Efter att ha varit med skitungarna ett helt år så älskar jag dom, jättemycket. Verkligen jättemycket.

Nu blir det nog sängen. Först lite musik, kanske. God natt, gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0