En vad för nåt, saru?

Jag och Lisa åkte till Starbucks. M sa åt mig att beställa en Chai té latte, non fat, with a squirt (?) of pumpkin. Man bah: Aah, skriv ner det du. Det gjorde hon inte. Jag tränade hela vägen i bilden. Upprepade om och om igen och ju fler gånger jag sa det ju mer glömde jag bort. Så när jag kom till starbucks och skulle beställa blev det något i stil med: eeeeeeeeeeeeeh... hmmmmmmmmmmm.... Thai chai pumpkin té.. eeh.. u know what i mean? Den finniga killen bakom disken visste inte vad jag menade. Så det fick bli en kaffe, istället. Inte helt fel det heller. Nästa gång, kanske. Då ska jag ha det nedskrivet!


Såhär kunde det förslagsvis ha sett ut. då hade jag INTE misslyckats.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0