Yeah, baby

God morgon!

Ligger i sängen och gör absolut ingenting. Ska pallra mig upp typ nu och ta mig ut på en promenad.
Igår blev det som sagt slumdog millionare. Älskade inte filmen. Kan vara för att jag läste boken innan och dom hade tagit med typ en tredjedel från boken och gjort om hela historien typ. Kände mig helt lost.

Idag har jag nemas planer. Känns bra det. Kan jag enbart tare lugnt. Daniela kanske ville ses senare men vettefan om man pallar. Får se, helt enkelt. Hon skulle till kyrkan först. Hon har försökt få med mig till kyrkan. Näheru, säger jag bara. Not gonna happen. Lite sugen att gå till nån gospelkyrka, dock. Lyssna på coola tanter som sjunger gospel. Härliga tider.

Nä, upp och hoppa nu Anna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0