Suuundag.

Vilken fyndig blanding mellan söndag och solig dag jag kom på där, tyckte jag. Fnissar litegrann åt mig själv nu, faktiskt. Har haft en sjukt skön dag idag. Vaknade elva. Låg och drog mig i sängen till tolv. Hade blivit längre om inte M hade jagat upp mig för hon tyckte inte att jag skulle ligga i sängen när det var så fint väder ute. Gick ut, låg i solen ett tag. Tröttnade på det efter en timme och åkte till Starbucks med Marina. Vi han sitta i fem minuter innan två random guys kom och typ satte sig med oss och började snacka. Dom visade sig vara riktigt trevliga så vi blev sittandes i nån timme innan Marina var tvungen att skynda sig till jobbet.

Så åkte jag hem och bytte om och tog mig till gymmet. Svettades som fan i värmen. Skönt vare. Nu har jag tagit en dusch och ligger i sängen och bah chillar. Var jag arbetslös så skulle varjje dag få se ut såhär för mig. Skööönt. Men nu är jag inte arbetslös utan imorgon ska jag leka med barnen igen. Så kan det vara.

DH ikväll, inget annat inplanerat och inget annat blir det. Nice.
Pusssssssssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0