Shopping!

Kom hem nyligen från en trevlig shoppingrunda med M. Innan shoppingen hann vi även med att hälsa på Brian som hamnat på sjukhuset på grund av sin rygg. Vet inte vad som är felet men nåt allvarligt är det iaf för han går på starka droger, sörrni. Det var kul att göra honom glad när vi kom där som en liten överraskning.

Jag skulle ju inte shoppa meeeeen ni vet hur det brukar gå. Blev en supersöt kjol och en asgullig klänning. Jag gjorde ändå inte slut på nå pengar. Bra jobbat av mig. Presentkort is the shit! Tänkte lägga upp bilder och vara duktig men min kamera är fuckad så det kanske kommer imorgon.

Sitter och kollar på tv nu och riktigt myser. Helt själv är jag och imorgon kan jag sova hur länge jag vill. Eller ja, tills jag blir väckt av barnen. Men jag kan alltid stoppa lite musik i öronen och somna om. Lite till tv (Harry Potter) så ska jag sova sen. Skönt.

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0