Party, party

Igår blev det Sunset Blvd och Viper room. Marinas "kille" fixade ett sånt där vip-bord som innebar gratis vodka och superservice. Var mycket trevligt. Två balla band spelade och det var riktigt, riktigt roligt! Det var typ som en bar med en scen och ett dansgolv. Johnny Depp, för övrigt, grundade det stället. När jag hörde det så hade jag mina hemliga önskningar om att han skulle vara där men det var han ju såklart inte..typiskt. Ett litet instick sådär bara. Så var det två våningar liksom men vi var på övervåningen för dit vart vi uppvisad av dörrvakten när vi kom. Trevlig karl, det. Dissade efterfest pga tråkig chaufför men det är sånt man får ta igen en annan gång, helt enkelt. Idag är jag ytterst glad över att jag inte gick vidare när klubben stängde. Var iaf en lyckad kväll! Lite bilder från kvällen:














Det var en rolig kväll iaf. Och nu ska jag göra något ovettigt som att sova eller så.. ska iväg och shoppa med Monica sen. Eller ja, hon ska shoppa och jag ska titta på för jag har då rakt inte råd att handla nåt. Men det är inte helt fel det heller, tycker jag. Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0