Mexico och Anna

Igår följde jag med Marina till Irvine som är två timmars körning från mig. Vi åkte dit för att hon skulle se hennes pöjk spela i nåt band. Kul, tänkte jag och hänkade. IAF, när vi kommer dit så inser Marina att hon har glömt sitt ID-kort (KLANT) och vi ska typ säga till nån att vi är där med bandet och sådär, aspinigt. Marina fick visa alla kort hon hade i plånboken men ändå så märkte vakterna henne på händerna med kryss så hon inte fick köpa nåt i baren. Hihi. Det tyckte jag var roligt. Så då fick jag köpa åt henne istället, mindre roligt.

Hur som helst. Vi kommer inte på det där stället och det är, seriöst, bara latinofolk där.  Jag och Marina och bandet var dom enda vita människorna där. Jag fick lite panik och folk vägrade lämna oss ifred... Var mycket jobbigt. Men det var ooooerhört trevligt ändå, när vi lämnades ifred. Det spelades bra musik och vi dansade och sen spelade det där bandet och det var mycket bra, helt enkelt.

Jag blev inbjuden till en spelning på en klubb i Hollywood ikväll. Trummisen (sööööt) skulle spela där med sitt riktiga band, eller nåt, så ikväll ska vi dit och kika. Är en häftig klubb dom ska spela på också så det är coolt. Ska bli riktigt roligt :)

Nu ska jag passa sovande barn. M och J ska iväg i typ en timme och barnen sover så what the hell, då kan jag ju fan passa dom. Jag har ju ändå inte mycket till liv så.

Hejsvej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0