Go zumba!

Torsdag som sagt och i vanlig ordning så har jag och M varit iväg på zumba! Tydligen så skakar jag inte på rumpan så mycket som man ska i danserna men vad förväntar hon sig? Jag är faktiskt från Sverige. Hon får vara glad att jag inte har ramlat än..Men med min talang så kommer det snart också, kan jag erkänna. Hur som helst, så är det väldigt roligt. Zumba! 

Annars då, så är det fortfarande varmt och skönt fast klockan är snart nio på kvällen. Det tycker man ju om, liksom. Man blir så glad när man går ut på kvällen så fryser man inte. Skönt. 

ÅH, just. Jag var på bio igår ju. Ghost of Girlfriends past. Matthew McConaughey är en snygging så den var bra. Eller ja, väldigt förutsägbar och en riktig tjejfilm men även rätt så skoj.  Jag gillade den i alla fall. Mycket bra filmer som kommer ut här nu så nu blir det bio för fulla muggar. Mysigt med bio, tycker jag.

The Ghosts of Girlfriends Past Poster - Click to View Extra Large Image

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0