Fotboll!

Champions League-finalen och jag har suttit fänglsad i soffan i 90 minuter. Jag vet inte jag, men nån toppmatch tycker jag inte att det är. Minns förra året, då jag satt på en bar på Rhodos och tittade och matchen fick avgöras genom straffar. Det var grejer, det. Kanske hela atmosfären var bättre, iofs. Jag är iaf glad att jag får titta på fotboll. Det saknar jag sjukt mycket. Speciellt såhär i sommartider. Det är hårt.

Annars då, så tog jag mig upp ur sängen imorse, uppenbarligen. Har träningsvärk men det kan jag leva med. Det betyder ju att jag har muskler iaf. Skönt att veta.

Ska snart åka och hämta Jackson. Så blir det alla tre barnen på halvdag idag. Det gör inget. Är trötter men det känns ändå ganska bra. Har liksom en bra dag. Kul dä å. Blev bara joll det här så nu slutar jag. Adjö. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0