Blame it

Har man inte tränat och inte ens knappt rört på sig på 14 dagar så är Bobbys bootcamp ett helvete. Min kropp strejkar och jag är mycket tveksam på om jag tar mig upp ur sängen imorgon. Sånt som återstår att se. Jag har (nästan) kommit över min förälskelse i Bobby, förövrigt. Han uppförde sig mycket märkligt sist vi var ut.. Mycket märkligt. Det är synd att han är en sån tjusig pojk.

Igår var jag ju som sagt till Hollywoodskylten. Jävligt turistigt men hey, jag är ju turist! Man måste ju se den skylten tycker jag. Kändes cooooolt. Så nu har jag sett två coola saker på 24 timmar. Elefanter och Hollywoodskylten. Lägger därför in bilder på båda :D


Den är så jävla sööööööt :) 


 

Man ser ju typ mest av mig istället för Hollywoodskylten men obv. så måsta jag ju bevisa att jag var där. Tog även, som tidigaqre nämnt, en tripp förbi Beverly Hills. Stannade typ mitt på nån jävla motorväg för att ta bild med den där skylten. Kändes häftigt det.

Nu: Dusch och sen soooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0