Barabababa, I'm löövin it.

Vädret håller i sig och jag älskar sommar. ÄLSKAR. Det är så myspysigt, på nå vis. Man blir som glad när man vaknar när solen skiner och man svettas litegrann sådär. Myspys. 

Idag kom Brian över igen. Han är arbetslös och extremt uttråkad. Så iaf, så kommer han över hit och det får man inte klaga över för lite sällskap dör man inte av. Han grillde åt mig idag. Mums. Sen drack han öl och jag vatten så låg vi vid poolen och chillade. Badade även idag. Det är något som inte händer ofta, kan jag säga. Men svettfaktorn var hög och poolen såg onekligen lockande ut. Den är inte uppvärmd, kan jag tillägga.

Ikväll vet jag inte alls vad jag känner för.. Om jag ska åka till House of Blues i Hollywood och se någon rockkonsert med någon finsk sångerska jag aldrig har hört talas om eller åka till Hannah och Brian och dricka Margaritas. Vi får se vad jag känner för.

Nu ska jag vara tjänstefolk och vika barnens tvätt.
ADIOS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0