Apa, apa, vill du ha en apa?

Rubriken kan, med lite vilja, sammanlänkas med att jag var på zoo idag. Elefanterna var mitt faboriitdjur. Dom var så stora och sååådär. Tyckte jag var häftigt. Lejonen gillade jag också. Såg coolt ut.  Nog nu med mina nördfasoner. Nu ska jag berätta det äckligaste som hände idag.

DET LÅG EN DÖD FÅGEL MITT PÅ VARDAGSRUMSGOLVET imorse när jag skulle hämta Jillian. GASH. Panikade som fan, ofc. ASSÅ, jävla fåglar. Kan dom sluta terrorisera mig? Försöker dom driva mig ur huset eller vad är det frågan om ? Isf så tycker jag att dom har gått lite långt nu.. jag menar, döda en av sina egna. Börjar likna en organiserad terroristgrupp... Men jag är inte paranoid. Som tur var kom Edgar och räddade situationen. TACK!!!

Har funderat på hur Johanna och Malin har det i utlandet. Dom borde väl vara hemma nu? Eller? Om någon kunde informera mig så vore ju det bra. Man vill ju inte gå och vara orolig i onödan, om man säger.

Nu ska jag antingen lägga mig och vila eller plocka upp barnen... vet inte än.
Keep it fresh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0