Whopp whopp.

Idag var jag fruktansvärt duktig när jag klev upp klockan sju och åkte till Jasons bootcamp. Hade ett fåtal nära döden-upplevelser men det gick bra. Jag tog mig igenom det. DUKTIGT.

Ikväll ska jag ut med Monica och eventuellt Daniela. Vi ska möta upp några tränare från gymmet så det blir säkert en trevlig kväll (bobby, bobby, bobby ♥). Först ska jag följa med Monica när hon ska fixa sitt hår för att jag ska ta reda på hur mycket det kostar att få mitt hår att se någorlunda bra ut. Sen blir det nog en nagelfixning. Det är så mysigt, tycker jag. 

I övrigt är jag ASOROLIG över min älskade Johanna som bara blir sämre, verkar det som. Tycker att hon ska bli frisk nu för jag tycker synd om henne och vill att min pärla ska må bra. Jag tänker på dig, iaf.




Inte mycket annat att säga, känns det som. Har just tagit en dusch och sitter och tuggar på ett äpple. Nu ska jag göra något vettigt. Hihi.


Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

aaw, vad gullig du är, fisen! tackar hemskt mycket för omtanken, och nästan lovar att jag inte är inlagd när du kommer hem. det skulle suga.

2009-03-15 @ 13:10:30
URL: http://lidicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0