Redish is speaking

Igår var det 28 grader varmt och strålande sol. Då måste man ju gå ut och ligga vid poolen, tänkte jag. Sagt och gjort; när barnen somnade så blev det bikini och en solstol vid poolen. Det var jääääätteskönt. Tills jag vaknade en och en halv timme senare. Då vare inte så skönt. Speciellt eftersom att jag inte hade nå solkräm på mig. Då gjorde det mestadels ont. Men jag var utvilad, iaf. Röd som en rädisa levde jag resten av dagen och ingen fick röra mig (det var väl inte direkt nån som gjorde några försök heller, men). Knallade iväg till gymmet efter desperata försök att sminka över min brändhet, kan inte säga att det funkade men jag försökte ju iaf. Svettades extra mycket eftersom att min hud typ brann. Sexigt värre kan jag säga. Men hey, sån är jag.

If you can't trust me, we shouldn't even be together.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0