Party like a rockstar

Nä, inte direkt. Men vi gick ut igår. Först så åkte vi till candle light som var ett superfint ställe där vi inte ens behövde parkera själva utan dom hade såna där folk som gjorde det. Fancy, tänkte vi. Så när vi skulle gå in så accepterade dom inte våra europeiska passgrejer som ID :(  Jävla fancyfolk.

Så vi tog vårt pick och pack (bilen) och åkte vidare till en italiensk resturang/bar och satt där och myste och pratade och några av oss var till och med modiga nog att dansa lite. CRAZY. Efter det blev det Blue, en klubb där vi dansade och dansade och dansade. Var mycket roligt och hela kvällen var lyckad trots jävla folk som inte accepterar mitt id-kort som jag (läs; Marina) har knåpat ihop. However, idag är som vanligt inte superkul men trots allt så mår jag relativt bra och ska åka till Santa Monica med Marina och Miao snart. Ska bli mysigt. Jag tror att det är fint väder men jag har inte orkat kolla..

Så var det med det. Nu ska man kanske hoppa in i duschen och bli fräsch for once.
ALOHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0