Mår som förtjänat.

Söndag och en inte så härlig bakfylla på mig. Blev lite mycket igår, eventuellt. Men det var roligt. Träffade Bobby, the love of my life, ute. Det är synd att det inte är ömsesidigt men jag överlever väl den smällen. Vi dansade massa och sista timmen spenderades på toaletten, men det är sånt man får ta.

Hemkomsten skulle jag vilja ha på film. Monica berättade för mig att jag hade stått i kanske tio minuter och försökt få in nyckeln i låset. När jag väl fått in den så hade jag gått in och slängt igen dörren ashårt. Sen måste jag ha gått till toaletten för där inne var mina skor och nycklarna. På vägen från toaletten till mitt rum så måste jag ha bestämt mig för att jag inte ville bära på mina saker längre för dom låg utspridda över heeela golvet utanför mitt rum och mobilen låg i bitar. Så klockan elva knackade Monica på min dörr och frågade om jag levde. Mitt svar fick bli: "I don't know yet.." 

Idag blir det degigt.  


Kommentarer
Postat av: Carro

You go girl!! precis så ska en hemkomst vara! ;D Pusspusspuss, du är saknad:D

2009-03-11 @ 20:37:14
URL: http://carolinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0