Lördagstråk

Idag känns som en exceptionellt tråkig lördag. Jag vet inte ens varför jag skriver just nu. Jag har ju inget alls att skriva om.  Eller jo, bion igår kan jag ju skriva om. I love you, man. Den var rolig. Jag skrattade mycket och det är ju bra. Jag kom hem halv nio efter bion och hade då inget som helst att göra så jag städade mitt rum. En fredagskväll. Jag har ett roligt liv. 

Ikväll ville jag kanske gå ut eller i alla fall kolla på en film med nån men nej. Jag sitter här och har nada att göra. Men nåt ska jag väl hitta på. Har redan varit till gymmet. Tråkigt att shoppa själv. Monica kanske vill åka och fixa naglarna med mig. Det tar ju ungefär en halvtimme så nu har jag bara x antal mer timmar att fördriva. 

ÅH. På tal om ingenting så blev jag förjävla glad när jag fick veta att Edsbyn förlorade idag. Det gjorde min dag så jävla mycket. Inget mer guldbyn, ÄNTLIGEN. Silverbyn, bah. Vad skönt det känns nu, tycker jag. 

Annars så flagnar jag i ansiktet. Ashett. Ansiktskrämen är min bäste vän nu. 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0