I'm just not that into you!

Hur kan en person ha så svårt att fatta att man fakitskt inte vill träffas?! Man tycker att han borde förstå hintarna men han gör ju inte det. Är killar dumma i huvudet eller är det här ett alldeles säreget fall där killen i fråga är helt jävla efterbliven?

Ni vet den killen som jag gick på "dejt" med? Jacob. Skämta inte om han har visat sig vara sveriges drygaste och mest efterhängsna person. Han smsar mig varje dag, svarar jag inte så ringer han. Svarar jag inte när han ringer så lämnar han voicemail. Ringer jag inte tillbaka så smsar han dagen efter eller senare på kvällen igen. I förrgår så skickade han till och med ett MMS med en bild på sig själv där det stod: "New shirt yay lol". LOSER. Ofta jag bryr mig. NEJ. Plus att det var en ful skjorta. Såklart så svarade jag inte. Så skrev han igår igen och frågade hur jag mådde osv. Jag har gett han solklara hintar på att jag INTE vill träffa honom men han fattar helt enkelt inte. För någon dag sen så svarade jag faktiskt på ett sms och vi skrev lite fram och tillbaka. Pratade bland annat om att jag tog hand om alla tre barnen så skrev han typ: "Det låter som att nån borde ta dig på middag och till stranden i helgen" Så svarade jag: "Eller så borde jag sova i 48 timmar i helgen." Så skrev han: "Du kan sova på stranden" så skrev jag typ: "Kommer vara så jävla trött" och så skrev han : "Sorry I'm so excited to hang out with you but I think you're kinda chill." Så svarade jag inte såklart. Då skrev han efter typ fem minuter: "Let me rephrase: I think you're pretty AND chill."  Jag svarade inte. Så efter en timme eller så så skriver han: "Sry :/"  Vad vill han mig? VAD VILL HAN MIG? Kan han inte bara inse att jag ju inte vill träffa honom.  Så jävla irriterande, tycker jag.

Jag får väl skylla mig själv också för att jag är ett jävla fegarsle som inte kan säga rakt ut att jag inte vill något med honom. Men Janine har pushat mig nu så snart ska jag ta tag i det här och berätta för karln att jag inte vill något alls med honom. I'm just not that into him, helt enkelt. Måste bli lite modigare och våga säga nej!

Med det sagt så ska jag lägga mig och vila.

Kommentarer
Postat av: Johanna

man får fan när man är snygg. något du bör lära dig leva med, BAH!

2009-03-26 @ 11:11:48
Postat av: Rille

nu vet du hur jag har det med johanna... att hon aldrig fattar liksom.. ;)

2009-03-26 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0