What up

Malin är här och det är så mysigt. Fredrik har åkt hem och det är inte lika mysigt. Hoppas flygresan går bra! Det har varit trevligt att ha haft han här i två och en halv vecka. Bara chillat, typ. Mamma o pappa är på hotellet och kommer snart hit. Bäst. Bäst. Bäst. Ikväll funderar jag om jag ska dra med dom på bio eller om vi ska ut och äta. Eller kanske båda. Man vet aldrig.

Fint väder som attans. Det klagar man ju inte på, om man säger. Familjen kom hem från semestern och hade med sig en present åt mig från Monicas pappa (han från edsbyn, remember?) Bild kommer på den senare :P haha.

Nu kanske jag ska gå och hjälpa Malin med barnen, haha! Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0