Världen är bra liten

Igår när vi var på the viper room i hollywood så sprang jag in i en svensk tjej. Bara det är ju coolt. Sen så kommer vi fram till att hon är från arbrå! Helt sjukt galet, tyckte vi. Speciellt eftersom vi aldrig hade sett varandra förut.. Hälsingland är ju inte sååå stort. Men hon var 84:a så vi hade gått om varandra med några år, men vi kunde vara kompisar ändå.

Hon var här på semester i tre månader med sin pojkvän och hans kompis från sundsvall så vi ska träffas någon mer dag och göra nåt skoj. Kul med lite norrlänningar! Yaay.

Nu ska Anna ta en nap för fyfan vad trött jag är idag! Blev inte många timmars sömn inatt alltså..Men det tar jag lätt igen. Sova kan man göra när man dör också ju.

Kommentarer
Postat av: isis

"Kärleken i färg" kallar jag den än så länge, men jag får tyvärr inte avslöja mer:)



men absolut d tycker jag att du ska göra;)

2009-06-21 @ 02:11:29
URL: http://learntolike.blogg.se/
Postat av: Alina

Nu finns det ny sångvideo på bloggen igen if you wanna check it out;) kramar

2009-06-21 @ 02:13:35
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0