The Hangover

Skämta inte om det är typ den roligaste filmen jag har sett. Garvade typ oavbrutet under hela filmen. Sjukt bra. Sjukt. Så den måste ses, gott folk. Jäklarns bra film. What happens in Vegas, stays in Vegas.. inte alltid :p

Så var på bio igår med Daniela, Marina och Amber. Var trevligt. Tog mig ut på en promenad/joggingtur innan. Kände att ryggen är rätt messed up fortfarande. Drygt det å.

Efter bion drog vi vidare till P6 och drack lite drinkar och pratade. Himla mysigt. Sen hem och soooova. Idag har jag varit trött som en morsa så nu ska jag ta en dusch och sen sova lite. Förhoppnigsvis så ska jag prata med Malin Puppan, så hoppas hon kommer in på msn snart. Med det säger jag ADJÖKEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0