Miaos födelsedag

I fredags var det Miaos födelsedag. 25 år om man räknar efter hur hela världen (förutom Kina) räknar och 26 om man räknar som Kina gör. Det är ett konstigt land. Hur som helst, så åkte jag, Fredrik och Marina dit nu ikväll  med tårta och presenter. Vi köpte en jätterolig present, tyckte vi. Köpte ett par söta stringtrosor (eftersom hon inte ens vet vad det är) och första frågan var: Vad är bak och vad är fram? Andra frågan var: Men vadå..hur sätter jag på mig dom då?  Hon är rolig, den där Miao. Sen sa hon att hon skulle ha på sig dom när hon träffade pojkar och hon försökte även stöta lite på Fredrik. Det var roligt.

I övrigt så har vi inte gjort så jättemycket idag. Var och shoppade lite... Inte bra. Men kul. Superkul.

OOOOH, fick ny bil idag! Spännande. Kommer bild soooon. Jag är lycklig. Kan inte köra den förrns på onsdag, dock men det kan jag leva med. Det var det. Nu blir det sängen. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0