Kärlek till köttbullar

Idag är jag trött. Skulle kunna sova men istället ska jag laga mat åt min kära bror. Svenska köttbullar, potatismos och gräddsås! Yummi. Det enda som saknas är lingonsylten men man kan ju inte begära för mycket.

Igår drog jag och Freddan iväg och käkade senmiddag på Chipotle, goda goda burritos. Sen hämtade Mjau och Marina upp oss och vi åkte till en bar och satt och snackade lite innan D kom och hämtade upp mig. Vi stack till en annan bar och satt där i vår ensamhet och drack och pratade och hade det himla supermys, helt enkelt.

Fredag = midsommar. Jag och bror ska fira, tammefan. Ikeamat och vodka, får det bli. Helt rätt. Ska kanske försöka styra upp en midsommarstång till och med?

Två och en halv dag kvar, sen åker familjen bort. SOM jag längtar. Kul kul kul och skönt skönt skönt. Speciellt nu när jag har bil igen, haha.

Nu ska jag vara kock. Är asbra på det, jag... hm.
ADJÖKEN.

Kommentarer
Postat av: Maja

Då har man hittat din blogg, skäm inte bort din bror! Kram

2009-06-17 @ 01:55:19
URL: http://majani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0