inte är dä så jävla stort e

Mamma, pappa och Malin är nu fast i Philadelphia eftersom planet från Sverige var försenat (skräll!). Dom missade sin connecting flight och ska sova på hotell där i Philly nu och kommer hit först 11.30 imorgon. Men det gör inte så mycket egentligen, bara dom kommer hit så är jag supernöjd :D längtar.

Idag har jag städat (UTAN HJÄLP FRÅN FREDRIK!!!!!!!!!!!) hela huset, typ. Jävligt svettigt och drygt. Speciellt eftersom att jag HATAR deras äckliga dammsugare som väger ett ton, minst, och är oerhört otymplig. OERHÖRT.

Sen åkte vi och käka mexicomat och sen hem till poolen och slappa. Skönt som fan. Nu ska jag åka och hämta Daniela så ska vi åka och äta glass i värmen. Är runt 35 grader eller mer här idag. Lökfaktorn är äckligt hög, måste jag säga.
Nä, nu väntar daniela och min svettbil på mig. Hejsvej.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej! Fredirk som är så bra på att städa:P

2009-06-29 @ 08:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0