Fem minuters död

Jag och Fredrik låg i sängen med våra datorer, som vanligt. Jag läste en blogg, som vanligt och han satt vid msn, som vanligt. Plötsligt säger han med allvarlig röst: Mitt internet dog.

Panik utbryter och ett febrilt knappande blir följden. Mitt internet är såklart också dött. AAH. Jag flyger upp ur sängen, springer i 250 km/h till övervåningen där internetuppkopplingen finns och vem ser jag stå vid datorn? Jonah. Vem annars? Vem annars kan förstöra min dagar? INGEN kan förstöra mina dagar såsom han gör. INGEN.

In med Jonah på rummet, stänga dörren och slå på internet igen. Då blev det fridfullt igen. Kunde vi fortsätta med våra datoriserade liv. Skönt. Så sociala är vi :D

Igår var vi på ikea. Handlade svensk mat till midsommar och käkade middag där. Man uppskattar inte köttbullar bra nog när man bor i Sverige. Eller.. JAG gör det, men inte alla andra. SKÄMS PÅ ER! Det var iaf trevligt. Trodde jag skulle dö två gånger när jag körde men jag överlevde. Det är kul att köra bil...

Nu, läsa bok och vila. Sista dagen med barnen. Sista dagen med Jonah for ever. Känslan är obeskrivlig.
Adjöken.

Kommentarer
Postat av: Syster

Sluta va så elak på Jonah. Det är synd om han ju.

2009-06-19 @ 14:08:15
Postat av: Nannyn

Jag lovar att du inte kommer att tycka det när du träffar honom. Lovar.

2009-06-20 @ 01:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0