Disney land!

Var på Disney land i måndags. Var sjuuuukt coolt. Hade så himla roligt och som alltid blev jag ett litet barn igen som tyckte att allt var skitspännande och som hoppade runt mest hela dagen. Åkte superroliga karuseller som får Liseberg och Grönan att verka blekare än vad de faktiskt är och den coolaste var Space mountain där man åkte i "rymden". Det var alltså en berg och dalbana där man inte såg vart man inte åkte utan man såg bara stjärnor och planeter. Fort gick det också. Den var favoriten för dagen. Åt massa gott och åkte så många karuseller vi hann och försökte titta på så mycket som möjligt men det blir def att jag tar med mami, papi och malan dit. KUL!

På kvällen när vi skulle åka hem trängde sig vuxenvärlden på när vi insåg att Amber, som körde, hade tappat bort bilnyckeln. Efter många om och men (och massa timmar) så kom en annan tjejs mamma och hämtade oss och jag hade ju ofc lämnat mina nycklar i Ambers bil så jag kom inte in i huset. Lyckat drag. Fick slagga hos Amber och på morgonen löste sig allt, tack och lov.

Det var det. Älskar Disney iaf. Happiest place on earth, way :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0