Ska sluta duscha

I fredags när jag var på bio så hade jag inte tvättat håret på fem dagar. ÄCKLIGT, tycker ni men mitt hår blir inte fett. Det blir aldrig fett. När Malin, mamma och pappa var här så tvättade jag inte håret på sju dagar. Fräscht, jag vet.  

Hur som helst. I fredags. Jag hade håret utsläppt och vågigt med lite lugg uppsatt som åt sidan/lite bakåt, helt sunkigt sådär. ÄNDÅ så fick jag FYRA kommentarer om håret. Typ :  "Ååååh, har du klippt dig? Ditt hår är så vackert." eller ; "Åh, jag gillar ditt hår sådär" eller liknande.  Jag ba: "Tack, jag har inte tvättat det på fem dagar. I'll just keep it up, I guess." Då blev dom lite tysta.

Sova som fan ska jag göra nu.
P.S, Jag tvättade håret idag. Med schampo.  D.S


Kommentarer
Postat av: Mallan

Ditt hår är ju som gjort för att vara till en uteliggare ;)

2009-07-20 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0