Making me crazy




Kaffe gör det mesta överlevnadsbart (ja, jag hittade nog just på det ordet).

Jag och Malan diskuterade vem som var bäst på att övningsköra. Det var ju jag ofc, tyckte jag och Malin tyckte tvärtom. Båda sökte förgäves efter mammas åsikt då hon vägrade uttala sig. Eller faktiskt, så sa hon till mig att hon tyckte jag var bäst och till Malin att hon tyckte Malin var bäst. Hm..

Ikväll är sista kvällen i skolan. Då ska vi fika. Mysigt.
Imorgon funderar jag på att fira med alkoholhaltiga drycker. Vi får seee.
Ska träffa Brian och hans kompis Randy iaf. Dom är galna..

Nu; Back to my lovely mjölkcoffee!






Kommentarer
Postat av: mallan

jag är bäst och mammas åsikt i det hela spelar ingen roll, det är pappas som räknas! pappa tycker att jag var bättre än både dig och fredrik. OOOJDÅ ;)

2009-07-31 @ 01:18:21
Postat av: anna

yeah, right. känns det bra för dig så.

2009-07-31 @ 01:39:41
Postat av: anna

yeah right. känns det bra för dig så.

2009-07-31 @ 01:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0