Long time, no see

Nälå, har inte varit nå vidare på uppdatering.
Men det skiter man väl i. Right?

Helgen var chill. Såg min första basebollmatch.
Såg en kändis så det var värt det. Det var typ som brännboll, ju.
Det kan ni ha ni, alla brännbollsyranmänniskor! Jag såg en kändis, jag. Hm!

Såg Dagboken i lördags. Ärligt, jag kunde inte sluta grina.
Daniela trodde att jag låg på min dödsbädd typ och
säkert fem gånger sa hon: " men anna, sluta vara så jävla känslig! " 
varje gång svarade jag: "aaa, men durå. Sluta vara omänsklig"
Kunde hon ha hon.

Söndagen då? Spenderades mestadels i sängen. Var sjukligt
trött. Jason sa att jag var en hundvalp som behövde sömn.
Vad menas med det, liksom?
Var på bio, själv. Ny upplevelse. Inte helt fel. Något jag kan göra om, helt klart.

Fantastiskt trött är jag idag också. Sista veckan i skolan.
Nu ska jag sova i 20 min innan Jillian ska upp. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0