Let the sun shine

Solen skiner och det är runt 35 grader. Skönt. Mamma, pappa och Malin är i Las Vegas och har det bra.
Jag är bara liiiite avundsjuk.. Men ikväll kommer dom hit igen och på måndag så åker vi till San Fran och
har det bra alla tillsammans. Familjesemster for the win!

Ledig ïmorgon, skööönt. Eller, jobbar två timmar på morgonen men det är ju typ som att vara ledig.
Great.

Igår träffade jag Malin, den svenska au pairen, för sista gången här i Amerika. På tisdag åker hon
tillbaka. Alla är svikare och lämnar mig. Tur att jag har skaffat mig några amerikakompisar.
Det enda som är bra med att folk åker hem är att dom inte kan ta med sig allt hem så dom måste
ge bort det. Förslagsvis till mig. Nä, både Malin och Marina prackade på mig grejer så jag vet inte
vad. Men vafan, man kan väl inte klaga. Fattig som man är.

Nä, om man skulle ta och göra sitt jobb för en gångs skull. UT I SOLEN.
Adjöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0