Kan storbloggarna så kan jag :D

Jag har insett att min senaste kyss: Var jävligt längesen.........
Jag pratar: Jäkligt brett
Jag avskyr när folk: Smaskar och ljuger, värst om det är på samma gång.
Min bästa vän är: Åååh, för många för att nämnas
Min första vän heter: Johanna
Kärlek är: Fint om det är äkta.
När jag borstar tänderna: Så försöker jag ofta sjunga samtidigt.
När jag lagar mat: Så vill inte så många äta.
Jag tänder på: Killar? HAH

Jag är rädd för: Fåglar och hästar.
Den värsta känslan är: Ensamhet.
Den bästa känslan är: Vänskap. Är det en känsla förresten?
Jag är bäst på: Det mesta, ofc.
Jag är sämst på: Att vara tålmodig..
Om jag va ett djur skulle jag vara: En katt, sova överallt hela dagarna. GRYMT.
Min mobiltelefon är: amerikansk och kass.
När jag vaknar på morgonen: så vill jag alltid somna om.
Just nu tänker jag på att: sova.
Bebisar är: hemska varelser som jag inte för allt i världen kan förstå varför folk skaffar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0