Bäst!

Jag har varit en mycket upptagen kvinna den senaste veckan, som ni förstår. I måndags drog jag, mamma, pappa o malan till San Francisco och våra släktingar där. Var ooooerhört spännande.

Vi var där i fem dagar och hade det jäääättebra. Dom bodde i ett sagohus, typ. Vår släkting är arkitekt så han och hans fru hade ritat huset tillsammans. Romantiskt. Vi var iallafall ute på mycket sightseeing, vilket faktiskt var helt otroligt vackert och roligt. Leo och Jeanne, som dom heter, dom som bor där och som är våra släktingar, var iaf superdupertrevliga och sjukt gästvänliga och vi hade det så himla bra och jag ska LÄTT åka tillbaka dit innan jag åker hem härifrån. Välkommen var jag iaf :D

Vädret rockar här idag så nu ska jag och malan ut till poolen och steka lite innan det är dags för shopping. Imorgon åker dom hem och skämta inte om jag kommer vara emo som fan då :(

Men det är bara fyra månader tills jag kommer hem. Går fort det. Aja, ut i solen nu.
HEJSVej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0