Anna ändrar åsikt (!)




I vanliga fall är jag en jävligt envis människa.
Jag ändrar inte mina åsikter så mycket om jag inte behöver.
Oftast går jag in med inställningen : "Personen är en idiot tills motsatsen är bevisad".
Idag bevisades motsatsen,

Jag har hängt med en kille från Mexico och en kille från ett annat land
(kommer inte riktigt ihåg vilket men det låg vid brasilien, tror jag) och
jag har haft huuur kul som helst ikväll! Kan ha varit för att vi såg fotboll (mer om
det samt bilder kommer imorrn) men fan vad trevliga dom var.
Väldigt vänliga och allmänbildade människor. Mycket intressant.

Slutsatsen är att jag nu har insett att alla som inte är som mig också kan vara trevliga (believe it or not, syster)

Jag måste bara ge folk en chans.

God natt

Kommentarer
Postat av: mallan

good for you! :D

2009-07-22 @ 11:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0