NYTT ÅÅÅÅR.

Japp, nytt år om några timmar för mig. Klockan är fem på eftermiddagen här på andra sidan och jag har fortfarande 2008. Känner att jag vill summera det här året litegrann. Jag var äckligt och galet skoltrött ett tag och tog ett par för många sovmornar men klarade mig med rätt bra betyg, jag hade öl/vinkväll med johanna nästan varje kväll i någon månad. Jag åkte till Rhodos och hade den bästa semestern hittills,  Jag gick på min livs första bal och har smärre minnesluckor från den. Jag tog studenten och hade sjukligt kul. Jag jobbade med gamlingar i två månader och trivdes bra med det. Jag blev kompis med elin och johanna. Jag drack alldeles för mycket MEN slutade snusa. Jag åkte till USA och här är jag nu. Ska fira nyår i Hollywood och känner mig ascool.

Nu ska jag duscha och göra mig iordning och bli upphämtad :)

Gott nytt år kära folket. Pussis

Kommentarer
Postat av: DIN GERTRUD

Åh, saknar dig Åke <3<3 Hoppas att vi kan talas vid på tisdag, det skulle vara suveränt skojigt. mihihih! PUSS AND I LOVE YOU, som dom säger där du bor. / DIN GERTTA

2009-01-18 @ 04:59:43
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0