Nyårsaftonen.

Igår firade jag alltså nyårsafton i usa. Det var en upplevelse, det. Kan helt klart säga att den slog nyår för tre år sen då jag hade en pladaskfylla utan dess like och spydde på daniels skor och kallade honom sebastian och åkte hem däckad klockan elva. Den slår också förra nyår då jag tog hand om en full lillasyster som trodde hon kunde dricka allt men allt slutade i kaos med massa, massa och ännu mer spyor. Som ni nu förstår  så krävs det inte så fasligt mycket för att slå dessa två men det här slog det med hästlängder. Det var riktigt häftigt. Först Hollywood och walk of fame. Sen Universal studios med klubbar och drinkar och dans. Gratis. Det är najs och man tackar inte nej. Det var oerhört trevligt och Marina är cool, tycker jag.

Idag fick jag mitt kaliforniska id-kort och det kändes rätt coolt. Jag tog med det till gymmet  när jag var där för ofta måste man visa id för att bekräfta medlemskortet men NEJ, inte idag då e. Det är ju typiskt hörrni. Hur som helst så känns det apahäftigt. Jag hoppas att jag får visa det snart. Hihihi.

Jag fick även paket från min älskade familj i tisdags. En ny plattång <3<3. Och lite kläder och en påse med bilar och ett paket hårdbröd. Smaskigt :D På tal om min familj så gjorde jag och malin ett boknördstest idag. Malin fick resultatet: 19 % boknörd ; det bor en boknörd någonstans långt inom dig. En pytte, pytteliten en.
Jag fick lite högre: " 54 %. Här står du nu. Med ena foten i den vanliga världen och andra foten i nördarnas territorium. Det är en balansakt utan dess like. Vilken dag som helst nu kan det tippa över. Hör du hur nördarna kallar på dig? Känner du lockelsen? Vågar du släppa taget?"
Hihihi. Jag som redan är en nöööörd.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0