Jamen.

Igår var jag allmänt förvirrad. När jag åkte till gymmet fick jag först åka runt i för många minuter för att leta parkeringsplats på en inte alltför stor parkeringsplats. Sen in, träna och när jag sedan skulle gå till bilen hade jag heeeeeelt glömt bort vart den var. Jag letade och gick omkring på hela jävla parkeringsplatsen och kände mig fruktansvärt dum. Ett tag funderade jag i ärlighetens namn på om jag hade gått till gymmet och glömt bort men det föll på bilnycklarna i fickan. Sen funderade jag på om någon dumfan hade stulit min bil. Tillslut visade det sig att det var jag som var dumfan för jag hittade bilen där jag hade gått förbi typ sjuhundra gånger.  VIRRIGT.

Sen har mina vuxenskills kommit till sin rätt. Det vill säga att de är helt obefintliga. Varenda dag sen jag kom hit har jag värmt mat i micron åt barnen. Ovuxet. Jag har dammsugigt två gånger. Ovuxet. Jag har inte dammat en enda gång. Ovuxet. Jag har däremot tvättat, vilket jag tycker är vuxet. Men häromdagen bevisades det att jag inte kunde det heller. Jag var i god form och slängde i massa tvätt i tvättmaskinen. Hävde i lite tvättmedel och höftade lite på  mängden, såsom jag alltid gör. Sket i färgblandningen, massa tjafs bah, tänkte jag. Så tvättade jag. Sen skulle jag torktumla. Då såg jag att allt såg onaturlig rosa ut. Äh, säkert bara belysningen intalade jag mig själv. Tumlade sedan skiten och när det var klart insåg jag att jag inte bara hade färgat tre av mina vita tröjor rosa utan även två av familjens vita badlakan rosa. Det var ju inte så kul men ingen har märkt något än så länge. Känns bra. Hur som helst så är mina vuxenskills inte de bästa. Meeen men. Sånt man får ta.

Ikväll blire partaj. Det känns toppen. Mer än toppen. Trots det så kan jag knappt vänta till april då jag kommer hem. Snart bara två månader kvar!! ASBRA.

♥ Slänger in en bild bara för att jag saknar min lillasyster som attans. Och studentiden var inte helt fel den heller.

                                                


Kommentarer
Postat av: din saknade lillasyster

jag saknar dig med, mestast<3

2009-01-30 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0