minnen ♥

Låg just och läste min gamla blogg (bloggis.se/annawestlund) och insåg hur mycket jag har tyckt om mitt liv. Att jag trots allt har haft det bra liksom. Det är inte direkt att jag saknar det som var (eller, klart man gör), man måste ju gå vidare men jag kom på mig själv med att ligga och le medan jag läste. Massa minnen med Johanna Malm som jag tyckte var så mysiga och jag insåg att jag saknar henne och minnen av Daniel som jag också blev glad av att läsa. Och min operation och allt runt omkring den och den där förbaskade skoltröttheten som gjorde en helt slut. Jag kommer ihåg känslan av när man hade prov dagen efter och på kvällen innan låg jag alltid i sängen eller satt vid mitt sminkbord och pluggade och jag var så less och så jävla trött och ville bara sova. Varje gång. För det mesta gick det ju bra, så :)  

Saknar såklart klassen och allt som var med dom. Sp3b for the win! Och alla andra sköningar som man hängde med i skolan, såklart.



Jag blev lite nostalgisk, känner jag.
Nu är det snart dags för american idol.
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0