För mycket fritid

Jag har alldeles för mycket fritid här. Jag har ju fan skrivit två gånger på en dag nu. Illa, illa. Men vad gör man inte för att underhålla (?) sin stora (?!) skara läsare? Jolå, jag fixade min mobil. Är nu stolt ägare till nån mobil med nåt sorts tangentbordsaktigt krams på och jag har ingen aning hur den fungerar (bild kommer senare).  Det löser sig säkert. Jason ska ha lektion med mig om hur den fungerar. Jag är typ en av de mest otekniska människorna i världshistorien.

Glömde även säga i mitt förra inlägg att jag ju ska till Las Vegas i helgen. Den nya au pairen från brasilien, Daniela. Hennes värdfamilj bjuder oss på resan dit och hotell. Så det är ju asnice. Hoppas bara hon är rolig. Det vet man aldrig. Det ser jag iaf fram emot. Känns bra att jag har något inplanerat varje helg i februari nu. Så har man något att se fram emot och längta till när man jobbar och står i :) Och believe me, det krävs inte mycket för att underhålla mig just nu.. 

Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon. Min nästäppa känns lite bättre men ögonen rinner fortfarande, för er som bryr er ;)

Natti för mig och god morgon för er. PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0