Anna did Hollywood

Jag har ingen aning om man kan skriva så men jag menade iaf att jag var i Hollywood lördag till söndag. Och Anna did Hollywood låter ju coolare än "jag var i Hollywood lördag till söndag"... tycker jag. Hur som helst, jag var i Hollywood. Ja. Det var en brasiliansk karnival så jag, Daniela och Danielas brasilianska polare Vivi åkte dit lördag klockan 22 typ. Var där 23.30 och drog dirr till klubben där det brasilianska partyt skulle hållas. Var packat med folk och jag var lite orolig att jag skulle vara typ den enda europeiska människan där men det var lugnt, det fanns fler. Nästan alla pratade portugisiska dock (ett språk jag numera hatar). Jag kände mig för det mesta helt efterbliven när jag stod med folk som pratade ett helt oförståeligt språk. Klubben var riktigt cool och vi dansade och jag tror att brasilianare gillar europeiska folk för jag har aldrig tidigare i mitt liv blivit bjuden på så mycket att dricka av olika människor. Även en lesbian blev kär i mig där. Spännande.

När klubben stängde var det efterfest hos nån och jag var lindrigt sagt sjukligt trött. Alla ville fortsätta festa men efter tre timmars sömn natten innan, bara portugistalande människor och en hel del att dricka så ville jag enbart sova. Efter mycket om och men så fick jag som jag ville och gick och la mig och sov som en bebis. I fyra timmar. Sen var det dags att upp och hoppa och åka in till Hollywood blvd för Oscarsgalan. Såg bara en kändis pga stängsel, avstånd, poliser och massa folk. Kändes rätt ocoolt men det var roligt.

Jag har sovit sju timmar på två dygn vilket inte är likt mig och min kropp strejkar litegrann nu. Den vill sova. Jag somnade klockan nio igår. Jag hade mobilen brevid huvudet och när jag vaknade hade jag två missade samtal och två nya sms. Så trött var jag.

Jag har även fetångest över att jag i fredags gav sötaste killen fel nummer till min mobil. Såklart inte avsiktligt men så jävla klantigt. Så kan det gå. Vi kanske stöter på varann igen, man vet aldrig.

Nu ska jag fixa med tvätten och snart leka mamma igen. Elin gjorde även denna gång om min blogg, förresten. Tack förä ! :) Sötis : elincaash.blogg.se .
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0