Snö och uppe med tuppen

Dagens skräll nummer ett är att jag klev upp tjugo i åtta imorse.
Dagens skräll nummer två är att det var ASMYCKET snö ute.
Dagens skräll nummer tre är att jag målade, helt själv.

Skräll nummer två gjorde mig på utomordentligt bra humör och så fort jag såg snön på marken glömde jag min morgontrötthet och grinighet och drog på mig uggsen och började med stor iver (okej, lite överdrift) att vispa bort snön från bilen. Just nu älskar jag snö mer än choklad. Helt sjukt, jag vet.

Nu blire stan med mammsen och förhoppningsvis kan jag få några nya tillskott i garderoben med hjälp av mammas plånbok och generositet eftersom att min egen plånbok gapar så jävla tom. Deprimerande.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0