Helgen

Jag har haft en bra helg. Mys i fredags med film och sådär. I lördags var jag till stugan med mami o papi, träffade Babbsan som sa att jag såg tunn ut. Hon börjar bli gammal, hon å.

Lördagkväll spenderades med bästa tjejerna+vin+rappakalja. Även Malin kom förbi med Melvin, såååå mysig bebis. Han och jag tog ett bad tillsammans. LÄTT bästa killen jag har badat med. Kärlek till Melvin.

Efter en flaska vin och sådär så blev det Ljusdal, av någon outgrundlig anledning, och Stadt. Det var oväntat roligt och kvällen fick ett bra slut. Hemskt trevligt. TAAAAAAACK MALIN OCH ELIN för att ni skjutsade oss.

Idag blev det Lucia i Kilafors, mysigt att sova i en kyrkbänk. Hehe.
Nu sitter jag i brorsans lägenhet med Sara och Malan och myser lite. Blir väl till att sova snart, kan jag tänka. Alla är vi lite trötta. Höhö. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0