sju dagar

sju små dagar, sen kommer jag hem. SOM JAG LÄNGTAR. Det värsta just nu är att jag håller på att bli sjuk.. IGEN :(  M har varit sjuk sen hon kom hem från Cabo och hon smittade Jillian och båda dom blandade väl ihop sina bacillusker och spottade lite på mig så nu är jag också sjuk, typ. Hoppas jag blir sjuk imorrn och frisk på onsdag, eller torsdag. Ska INTE, jag upprepar, INTE vara sjuk på fredag och framåt. För på fredag 21.30 så flyger jag hem, hem, hem.

Annars då, så har jag varit och shoppat lite idag. Var tänkt att jag skulle köpa presenter till dom som har fyllt år och så vilket jag iofs lyckades med men det var ju knappast det enda jag fick med mig hem.. suck. Jag måste börja spara pengar så jag kan åka nånstans i slutet av året åtminstone. New York eller Chicago vore nog skoj, har jag tänkt. Men jag vet inte heller. Ska kolla runt på lite olika ställen, nånstans vill jag ju faktiskt åka. 

Gud, så trött jag är nu.. Vet inte hur jag ska orka med en utgång ikväll.. Men så fort man kommer igång lite med smink och kläder och musik så känns allt alltid mycket bättre. Hoppas att den här utgången gör så att min förkylning bryter ut. Så att den kan gå över nångång. 

Oooh, på onsdag ska jag förövrigt äntligen göra nåt åt mitt hår! Ska bli spännande.

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Hur ska du göra med håret då, ljusare? :D

2009-04-05 @ 12:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0