sans-jävla-löst.

sjuk igen. jag ville ju att förkylningen skulle bryta ut liksom men vilket brutalt sätt den tog över min kropp på. Det där lät konstigt men, ni fattar. Har världens äckligaste och drygaste huvudvärk (som inte beror på gårdagen), näsan rinner som fan, ögonen hänkade på och började rinna dom med och som om inte det skulle vara nog så har jag ont i halsen och liksom upp i munnen, tänderna, käken och till och med tungan litegrann. WEIRD. Jag vet inte alls vad som hände. Somnade med huvudvärk och vaknade med allt det här. Nu kan jag iaf förhoppningsvis bli frisk snart. Ska ägna dagen i sängen för det gör ont när jag har ögonen öppna (speciellt när jag kollar på en datorskärm) och min mamma säger att det är bra att vila när man är sjuk och min mamma vet förmodligen allt, så jag lyssnar på henne.  

HAHA, hade en rolig konversation med en kassör igår. men orkar inte skriva om den :p

Ang. mitt hår, malan, så vet man aldrig vad som händer. Du får se nästa lördag ;)

pallar inte mer. sov gott. adjöken.

Kommentarer
Postat av: malaaaaan

jag vill veta nu!

2009-04-06 @ 17:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0