HEMMA = MYSFEST *FNiZzzzzZ*

hemma och en riktig mysfest. Alla man vill är här (- josefin). Riktigt mysigtär det. Några glas vin har det blivit och även en Mintu. Jävligt trevligt får jag lov att säga. Känner att jag inte skulle vilja vara någon annanstans än här. Skulle vilja ha det precis som det var i Sverige och Bollnäs innan jag åkte. Det ägde det.

Jag har aldrig lika roligt som jag har här. I Bollnäs. En redig Bollnäsfylla sköljer bort ALLA problem jag har. Älskar fan alla mina älskade vänner och min lillasyster är bäst. När hon är 18 blire röj, känner jag. Fick en aaaasroligt present av Johanna, Malin, Rille, Emelie och Elin. Den kommer skänka mig mycket glädje i staterna, den. Fick även ett förjävla fint armband av Johanna M, Anne och Nathalie. FIIIINT. Fick ALLA saker jag har saknat från Sverige av Sara och Josefin. Det var fint det  Jag älskar mina vänner mer än allt i heeeeeela världen och fyfan vad jag saknar dom när jag är borta!! Vill verkligen, verkligen att ni ska veta det.

Sitter och lyssnar på nostalgimusik och mår jävligt bra nulå.

På söndag åker jag tillbaka och nu mår jag jävligt dåligt för det. JOSEFIN, JAG VILL ATT DU SKA VARA HÄR OCKSÅ!!!!

puss och hångel från mig. I bollnäs. Jag älskar Bollnäs just nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0