HEM HEM HEM

Gud, vad pirrig jag är. Jag är nervös för flygresan och inatt hade jag mardrömmar om den och jag kunde inte somna om utan låg och tänkte på allt som möjligen och omöjligen kunde gå fel för mig på flygplatserna och på planet och överallt. Sen fick jag ta mig i kragen och börja tänka på annat och då kunde jag somna, om än alldeles för sent.

Vaknade låååångt innan min väckarklocka ringde också. Då oroade jag mig över packningen. Vad jag skulle ha med mig hem och inte.. men nu har jag nästan rett ut det. Borde egentligen packa ist för att sitta här..

Igår så fixade jag mina naglar så nu är dom fiiina så fina. Daniela följde med och var underhåll, det var rooligt. Sen åkte vi in till gymmet men jag var alldeles för exalterad för att röra på mig så jag satt och pratade med Mike och Wade medan Daniela rörde på sig och var duktig. Seeen stressade vi iväg åt ena hållet och köpte en bok till mig som jag kan läsa på flygresan och sen åt andra hållet för att köpa ett par skor till Elin och tantjäveln som jobbade på skoaffärn gav mig fel skor! SOPA. och sopa på mig som inte tittade riktigt. Men hur som helst.. hon blir nog glad ändå.

JAG FATTAR INTE ATT JAG SKA ÅKA HEEEM OM NIO TIMMAR. SJUKT. Jag kommer väl böla när jag ser min älskade familj på arlanda. Slow motion med Malan. <3  Och alla älskade smuttor hemma som jag ska krama ihjäl. Fan vad jag saknar alla, känner jag.

AJA, nu måste jag faktiskt packa. Eller städa mitt rum eftersom dom ska ha en inneboende där medans jag är borta. Det blir nog bra.

SVERIGE- HERE I COME. haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0